Towers Of Aghasba wygląda jak połączenie otwartego świata wyluzowanej personalizacji Animal Crossing i eksploracji Breath Of The Wild

Towers of Aghasba, nadchodząca przygoda w otwartym świecie od dewelopera Dreamlit inc, rozgrywa się na ogromnej, ręcznie wykonanej wyspie, którą będziesz mógł kształtować i kształtować, budując wioski i ożywiając ekosystemy krainy jako rozbitek członek plemienia Shimu . Wygląda przepięknie. Jednak złożenie wszystkich elementów w całość okazuje się ambitnym przedsięwzięciem. Mając szansę zobaczenia niektórych wspinaczek, eksploracji, rzemiosła i zajęć pobocznych, w które możesz się zaangażować podczas bezobsługowej prezentacji, wygląda to na połączenie dostosowywania ucieczki na wyspę w Animal Crossing New Horizons i wolności w piaskownicy Breath of Wild – tylko z prehistoryczny, fantastyczny zwrot akcji.

Tak naprawdę dyrektor generalny, współzałożyciel i dyrektor gry, Khang Le, wskazuje obie gry jako duże źródła inspiracji w kierunku, w jakim ostatecznie obierze Towers of Aghasba. Ponieważ początkowy pomysł na survival zakorzenił się już w 2009 roku, a Minecraft miał na niego duży wpływ, dopiero kilka lat później Le zdecydował się wprawić wszystko w ruch.

Zrodlo