TEC x League of Legends ogłasza pełny plan działania dla Indii i Azji Południowej

Klub e-sportowy, powszechnie znany jako TEC x League of Legends, ogłasza pełną mapę drogową dla Indii i Azji Południowej.

Klub Esportowy we współpracy z Liga Legend (LoL) ma przyjemność ujawnić pełny plan działania gry w Indiach i Azji Południowej. Ten kompleksowy plan ma na celu pobudzenie i zaangażowanie regionalnej społeczności graczy, a jego celem jest przybliżenie rozgrywki jej zagorzałym fanom.

Plan działania, obejmujący dynamiczną mieszankę turniejów społecznościowych, konkursów prowadzonych przez wpływowych graczy i ekskluzywnych wydarzeń zaproszeń, wzmocni obecność gry, oferując zarówno amatorom, jak i profesjonalistom platformę do rywalizacji w środowiskach o wysokich stawkach, jednocześnie wspierając zaangażowanie społeczności.

Plan działania TEC x League of Legends

Aby wesprzeć tę inicjatywę, Crucial by Micron, znana marka w dziedzinie rozwiązań pamięci i przechowywania, dołącza jako Prezentowany przez Sponsora, podczas gdy Zotac Gaming, wiodący producent wysokowydajnych kart graficznych i sprzętu do gier, pojawia się na pokładzie jako Powered by Sponsor, dbający o to, aby każde wydarzenie dostarczyło wyjątkowych wrażeń zarówno uczestnikom, jak i widzom.

Plan działania League of Legends dla Indii i Azji Południowej na rok 2024:

  • TEC Community Cup – lipcowe otwarcie (zakończone)
  • TEC Community Cup – sierpniowe otwarcie (zakończone)
  • Zaproszenie TEC Streamer Clash Invitational (wrzesień – zakończone)
  • Starcie społeczności napędzane wpływami (od września do grudnia – w toku)
  • TEC Community Clash – grudzień (nadchodzące)

Dodatkowo, Tablica liderów TEC Rift Władców będzie śledzić wyniki najlepszych drużyn z Azji Południowej. 4 najlepsze drużyny z tabeli liderów na koniec Influencer Community Clash otrzymają bezpośrednie zaproszenia na główne wydarzenie TEC Community Clash w grudniu.

Komentując stowarzyszenie, Vamsi Krishna, dyrektor zarządzający Basik Marketing, dodał: „Jesteśmy wdzięczni Riot Games za ponowne zaufanie do The Esports Club. Współpracując już wcześniej, chcemy rozwijać tę współpracę i podnosić poziom ekosystemu e-sportu. Ten plan działania to coś więcej niż tylko seria turniejów; to strategiczna inicjatywa mająca na celu zbudowanie dynamicznej społeczności, w której najważniejsza jest konkurencja, współpraca i koleżeństwo. Jesteśmy dumni, że możemy wspierać to przedsięwzięcie i nie możemy się doczekać jego wpływu na regionalny krajobraz gier.”

„W Micron jesteśmy zaangażowani we wspieranie tętniącej życiem społeczności graczy poprzez najnowocześniejsze technologie i strategiczne partnerstwa z naszymi wiodącymi w branży produktami marki Crucial. Nasza współpraca z The Esports Club i League of Legends nad tym planem działania jest przykładem naszego zaangażowania w pielęgnowanie talentów e-sportowych i ulepszanie konkurencyjnego krajobrazu gier. Jesteśmy podekscytowani możliwością zobaczenia, jak te turnieje będą przesuwać granice i napędzać innowacje w regionie” – stwierdził Rajesh Gupta, dyrektor ds. sprzedaży – Indie i SAARC, Micron.

Lipcowe i sierpniowe otwarcia Pucharu Społeczności TEC przyciągnęły wielu graczy amatorskich, oferując im cenne możliwości rywalizacji. Wrześniowe wydarzenie TEC Streamer Clash Invitational zapewniło rozgrywkę na wysokim poziomie, a trwający Influencer Driven Community Clash z udziałem znaczących osobistości, takich jak ShreeMan LegenD, MidFailYT, iFlicks, SKplz i SID, przyczynił się do znacznego zaangażowania.

CZYTAJ TAKŻE –

Jak dotąd w wysiłki te zaangażowało się ponad 500 zespołów i zgromadzono ponad 500 000 wyświetleń, co stworzyło solidny fundament pod dalszą dynamikę aż do grudniowego starcia społeczności TEC.

Ponieważ indyjski rynek gier hazardowych nadal szybko się rozwija, a firma Niko Partners prognozuje, że do 2028 r. wygeneruje on przychody w wysokości 1,4 miliarda dolarów i będzie na nim grać 730,7 miliona graczy, niniejszy plan działania ma strategiczne położenie umożliwiające wykorzystanie ogromnej szansy. Inicjatywa ma na celu nie tylko zaangażowanie obecnej bazy graczy, ale także dalszą ekspansję w regionie, wzmacniając obecność gry i społeczność.

Wybór redaktora

Najważniejsze historie


Zrodlo