Śpiew fanów: KANGDANIEL opisuje utwór po utworze ze swojej nowej EP-ki ACT

Witamy ponownie w Fan Chant, cotygodniowej kolumnie dla fanów K-popu, zarówno stałych, jak i nowicjuszy. W tym tygodniu solista KANGDANIEL rozmawia przez swoją najnowszą EPkę, DZIAŁAĆ. Jak zawsze, jeśli podoba Ci się to, co czytasz, nie krępuj się subskrybować do mojego towarzyszącego biuletynu, aby co tydzień otrzymywać Fan Chant bezpośrednio do Twojej skrzynki odbiorczej!


W procesie tworzenia muzyki KANGDANIEL zawsze opierał się na swojej umiejętności równoważenia chwytliwości popu z energią R&B. Jego nowa EPka pt. DZIAŁAĆopiera się na tej reputacji; w pięciu utworach zaprasza słuchacza w wciągający muzyczny krajobraz.

Podczas rozmowy z Konsekwencja w marcu 2023 roku KANGDANIEL opisał swój proces twórczy jako taki, który obejmuje wizualizację bohatera każdej piosenki. Jeśli w przeszłości zapuszczał się na bardziej fantastyczne terytorium, narratorem jest DZIAŁAĆ wydaje się bardziej nowoczesny i może nieco bardziej melodramatyczny. „Electric Shock” ma teatralną jakość, podczas gdy „9 Lives” miało być większym finałem niż ten, który można znaleźć w niektórych innych jego projektach.

Obejrzyj teledysk do „Electric Shock” poniżej i przeczytaj opis poszczególnych utworów na EP.


„Tracę siebie”:

Od samego początku chciałem rozpocząć moją płytę utworem „Losing Myself”. Pamiętam, że kiedy po raz pierwszy usłyszałem demo, byłem oszołomiony urzekającym riffem gitarowym i porywającym dźwiękiem szybkiej perkusji i basu. Myślę, że ten utwór bardzo dobrze wyraża tożsamość producenta NøLLa, zwłaszcza w sposobie, w jaki rozwija się piosenka i ułożeniu instrumentów. Jestem po prostu wdzięczny, że mam okazję z nim pracować.

„Rozluźnij się”:

„Gt Loose” był ostatnim utworem, nad którym pracowałem DZIAŁAĆ. Ta piosenka powstała w wyniku planu utrzymania energii pierwszego utworu, jednocześnie płynnie łącząc się z kolejnymi utworami. Wierzę, że połączenie optymistycznego, a jednocześnie gładkiego rytmu z wokalem w całym utworze to przyciągające uwagę elementy utworu.

„Porażenie prądem”:

Pamiętam pierwszą sesję nagraniową „Electric Shock” w studiu. Już za pierwszym ujęciem lepiej zrozumiałem ton mojego głosu, co skłoniło mnie do ciągłych ponownych nagrań. Myślę, że ten utwór pomógł mi uświadomić sobie część energii w moim głosie, o której wcześniej nie zdawałem sobie sprawy. Natychmiast przyciągnęły mnie płynne dźwięki fortepianu i smyczków w piosence i poświęciłem dużo czasu na wydobycie drzemiącego w nim potencjału. Cały proces był naprawdę wyjątkowym momentem.

„Wróć do mnie”:

Może to zabrzmieć nieco dwuznacznie, ale wierzyłem, że „Come Back to Me” potrzebował artystki, której wokal przypomina filiżankę ciepłej kawy na zimnym wietrze. W tym momencie od razu przyszło mi do głowy CHUNG HA. Skontaktowałem się z nią i pomimo napiętego harmonogramu w tym czasie zgodziła się współpracować i szybko odpowiedziała. Piosenka wyszła jeszcze lepiej, niż się spodziewałem i czuję się zaszczycony, że mogliśmy razem pracować nad świetnym utworem.

„9 żyć”:

Wszystkie utwory mają w sobie posmak EDM i chcieliśmy stworzyć spójne brzmienie na całym albumie. Przy „9 Lives” chciałem uzyskać bardziej ekscytujące zakończenie w porównaniu z ostatnimi utworami z moich poprzednich albumów. Chciałem zamknąć album dźwiękiem i przesłaniem, które napawa nadzieją, pozytywnym lub lekkim, ale nie przesadnym, i jestem dumny z tego, jak to wyszło.


Powiadomienie o trasie: powrót aespa do Ameryki Północnej

aespa, zdjęcie dzięki uprzejmości SM Entertainment

Minęło trochę czasu, odkąd aespa pojawiła się w USA, a niedawno opublikowali nową porcję dat tras koncertowych, które zaplanowali na styczeń w Seattle. Zobacz pełną listę dat koncertów tutaj i dowiedz się, jak zabezpieczyć bilety.

Nagranie piosenki tygodnia:

Jest jesień, co oznacza, że ​​mój mózg jest tu mocno osadzony.

Zrodlo