Showrunner „Among Us” Owen Dennis o adaptacji gry mobilnej dla CBS Studios — MIA Market

Każdy, kto czuje „sus” w związku z nadchodzącym Wśród nas Adaptacja serii może być pewna, że ​​serial będzie zawierał całą zabawę i brutalność gry.

Tak twierdzi Owen Dennis, który tworzy i produkuje przeniesienie popularnej gry mobilnej na ekrany telewizorów. Poinformował o projekcie w wywiadzie przed dzisiejszą sesją na włoskim targu MIA Market. Deadline moderuje pogadankę, która odbywa się w kinie Barberini w Rzymie.

Zgodnie z logiem, seria opiera się na założeniu gry: „Członkowie twojej załogi zostali zastąpieni przez zmiennokształtnego obcego, którego celem jest wywołanie zamieszania, sabotaż statku i zabicie wszystkich. Wykorzenić „Oszusta” lub paść ofiarą jego morderczych zamiarów.”

W błyskotliwej obsadzie znajduje się Dan Stevens (Opactwo Downton), Liv Hewson (Żółte kurtki), Kimiko Glenn (Pomarańcz to nowa czerń), Randall Park, Ashley Johnson, Yvette Nicole Brown i Elijah Wood. Dział animacji CBS Studios, Eye Animation Productions, pracuje obecnie nad projektem we współpracy z Innersloth, niezależnym studiem stojącym za grą, wraz z Dennisem, który znany jest m.in. Pociąg Nieskończoności i jego praca nad Regularny program.

„Gra może być nieco niepokojąca” – mówi Dennis. „Spacerujesz po pustym statku kosmicznym ze świadomością, że co najmniej jedna osoba w załodze jest kosmitą i chce cię zabić. To przerażające w najlepszym tego słowa znaczeniu. Jednocześnie jest to zabawne i żartobliwe, wyraźnie odbijające się echem Obcy, Star TrekI Rzecz. Balansowanie tego rodzaju humoru z dramatem to coś, co uwielbiam robić i co widać w wielu moich poprzednich pracach Pociąg Nieskończoności I Regularny program.”

The Wśród nas usługa gamingowa wprowadzona na rynek w 2018 r., a szczyt popularności osiągnęła w 2021 r., podczas pandemii Covid-19, choć w ostatnim czasie liczba ta spadła. Łącznie zgromadził ponad 500 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie, z ponad 4 miliardami wyświetleń na YouTube i ponad 1,22 miliarda sesji oglądania na Twitchu tylko w czwartym kwartale 2020 roku.

Szacunki wprowadzone Wśród nas przychody liczone w setkach milionów dolarów, a do znanych fanów zalicza się Demokratka Alexandria Ocasio-Cortez, która w 2020 r. transmitowała na żywo grę na Twitchu i przyciągnęła 440 000 widzów w czasie rzeczywistym, a łącznie ponad 5 milionów.

Oto pytania i odpowiedzi z twórcą, showrunnerem i producentem wykonawczym Dennisem.

TERMIN OSTATECZNY: Cześć, Owenie. Gra jest mieszanką humoru i, z braku lepszego słowa, morderstwa. Jak odtworzyłeś ton dla widzów telewizyjnych?

Gra może być nieco niepokojąca. Spacerujesz po pustym statku kosmicznym ze świadomością, że co najmniej jedna osoba w załodze jest kosmitą i chce cię zabić. To jest przerażające w najlepszym tego słowa znaczeniu. Jednocześnie jest to zabawne i żartobliwe, wyraźnie odbijające się echem Obcy, Star Trek, I Rzecz. Balansowanie tego rodzaju humoru z dramatem to coś, co uwielbiam robić i co widać w wielu moich poprzednich pracach Pociąg Nieskończoności I Regularny program. Zaproś ludzi kilkoma dowcipami, a potem ich przestrasz.

Tworzenie czegoś tak ambitnego i z tak wielkim talentem bez podłączonej sieci lub streamera jest niezwykłe. Co ci to mówi, jako twórcy, o tym, co CBS Studios/Paramount sądzi o projekcie?

To emanuje pewnością siebie w naszym programie. Wierzę, że może to być nowy sposób tworzenia telewizji: nie pytaj o pozwolenie, po prostu rób to, co Twoim zdaniem zadziała! Robienie tego w ten sposób opiera się na artystycznej wierze w projekt, zaufaniu do twórców i pewności, że jeśli Tobie się spodoba, to spodoba się też komuś innemu. CBS Studios i Innersloth okazali się świetnymi partnerami, upewniając się, że możemy stworzyć tak fantastyczny serial i pozwalając nam to robić na własnych warunkach!

Gra jest popularna wśród dzieci i dorosłych, ale wiąże się z przemocą, która nie byłaby akceptowalna w programie telewizyjnym dla dzieci. Czy możemy założyć Wśród nas będzie skierowany do osób dorosłych? Co jeszcze możesz powiedzieć o grupie docelowej?

Rynkiem docelowym jest każdy, kto grał w grę i każdy, kto jest zainteresowany. Fakt jest taki, że jeśli Twoje dziecko grało w tę grę, gdy miało pięć lat, pokocha ten program. Trudno mi uwierzyć, że ta gra nie ma zbyt szerokiego grona odbiorców, skoro zaledwie kilka lat temu była dostępna na jednym z 13 telefonów na świecie. Pomyśl o tym. Jeden na 13 telefonów w sieci całą planetę. 500 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie? 4 miliardy wyświetleń na Youtube? Kiedy zwiastun pojawił się kilka miesięcy temu, w ciągu pierwszych kilku dni uzyskał 8 milionów wyświetleń. Widziałem te postacie ozdobione graffiti na placach zabaw. Widziałem, jak ludzie publikowali zdjęcie kosza na śmieci i mówili: „Spójrz, to jest Wśród nas.” W obliczu tak powszechnego zainteresowania pytaniem jest raczej: kto nie jest w grupie docelowej tego programu?

Co pod względem artystycznym przyciągnęło Cię do tego projektu?

W animacji obowiązuje zasada, że ​​cała ekspresja pochodzi z oczu. Dlatego oczy są często tak duże w porównaniu z głowami ludzi w animacji. A co, jeśli masz cały program z postaciami, które nie mają oczu? Nie tylko to, ale bez ust? Żadnych twarzy? Jak pokazać całą gamę ludzkich emocji, od szczęścia, przez poczucie winy, strach, miłość itd., w postaciach, które nie mają twarzy?

Cóż, pomyślałem, że to brzmi jak fajne wyzwanie i myślę, że nam się udało.

Jak dobrze znałeś grę, zanim zacząłeś nad nią pracować?

Dobra, czas się przyznać, nie jestem zbyt dobry w tę grę, haha! Gra polega na oszukiwaniu innych graczy, a ja nigdy nie byłem dobrym kłamcą. Nawet gdy w takiej sytuacji mówię prawdę, czuję, że kłamię, i to mnie podnieca. To doprowadza mnie do paranoi! W rezultacie daję się wciągnąć w to, co grupa próbuje zrobić. Niefortunną rzeczą, której się o sobie dowiedziałem, jest to, że gdyby to było w XVII wieku, w procesie o czary w zasadzie w 100% stałbym po złej stronie historii. Jednak to uczucie paranoi, strachu i chęci zrobienia tego, co właściwe w przerażającej sytuacji? To są podstawowe aspekty, które wyniosłem z grania w tę grę. Połącz to z dużą dawką humoru i taki właśnie ton chciałem nadać serialowi.

Kto miał początkowy pomysł na adaptację?

Innersloth skontaktował się ze mną po obejrzeniu mojego poprzedniego programu Pociąg Nieskończoności. Spodobało nam się i podsunąłem im pomysł, w jaki sposób moglibyśmy stworzyć serial oparty na grze, nawet taki, który mógłby trwać wiele sezonów.

Jaki był Twój początkowy plan, kiedy zacząłeś dostosowywać IP?

Mieliśmy dużą swobodę w rozwijaniu tych postaci i ustalaniu, kogo chcemy w serialu – jakie będą ich role i wzajemna dynamika – i na tej podstawie zbudowaliśmy serial. To przedstawienie bardzo oparte na postaciach. Chcieliśmy, żeby czuli się jak grupa ludzi, których już znasz i na których ci zależy, więc za każdym razem, gdy ktoś umiera (a będzie wiele zgonów), czujesz się z tego powodu źle, nawet jeśli dopiero je poznałeś. Taki był plan: cokolwiek zrobimy, jeśli postać umrze, musimy się upewnić, że publiczność się tym przejmie.

Na jakim etapie jest obecnie projekt?

Całość wykończona i owinięta kokardką. Właściwie to słyszałem, że jeśli umieścisz ten program na swojej platformie, staniesz się super fajny i seksowny, a życie imprezy i wszyscy cię polubią, a co za tym idzie, sprzątanie lodówki, na które odkładałeś właściwie trzy miesiące już zostaną wykonane.

Zrodlo