Nadchodząca gra akcji RPG firmy Capcom Dzikie łowcy potworów wydaje się być fantastycznie pełne przerażających bestii i niezbadanej krainy, i to wszystko jest wspaniałe. Ale to, co naprawdę ważne, to fakt, że najwyraźniej możesz nagiąć wielkie smoki do swojej woli. Dyrektor gry Yuya Tokuda mówił o tym w wywiadzie dla japońskiego serwisu o grach Automatchociaż nie wydaje się być tym podekscytowany tak jak ja.
„Zaprojektowaliśmy [Monster Hunter Wilds] aby w miarę twoich postępów dostępne były inne style gry” – powiedział Tokuda – „takie jak możliwość posiadania [flying wyvern] Rey Dau podąża za tobą i łapie całe stada [of fanged Doshaguma].”
Potężny i kolczastoskrzydły Rey Dau to drapieżnik szczytowy w Monster Hunter Wilds, zdolny władać błyskawicami i jeść niemal wszystko. Intryguje mnie pomysł tej niezniszczalnej bestii, która podąża za mną jak szczeniak zbierający patyki. Tyle że zamiast patyków, zatrzymuje włochate potwory, żebym mógł bezlitośnie atakować. Mam nadzieję, że czytanie Eragona w dzieciństwie przygotowało mnie na to.
Jeśli nie, Monster Hunter Wilds oferuje nam inne rodzaje symbiozy.
„Ogólna koncepcja gry zakłada pełne przedstawienie natury – jej zagrożeń, obfitości i relacji z ludzkością” – powiedział Tokuda. Właśnie dlatego Capcom wprowadza stada potworów, o których wspomniał Tokuda, ponieważ wydają się groźne i prawdziwe. „Musieliśmy znacznie zmienić sztuczną inteligencję samych potworów, aby stworzyć naturalne zachowanie przypominające stado” – powiedział – „jednocześnie pozwalając im w pewnym stopniu na indywidualne poruszanie się”.
Możesz stać się jednością z naturą Monster Hunter Wilds po premierze gry 28 lutego 2025 r.
Nie twierdzę, że Monster Hunter Wilds będzie GOTY, ale twoja niestandardowa postać uderza w legendarny anime Akira, ślizgając się na gigantycznym ptaku i nie widzę żadnej innej gry, która by to robiła