Retro Gamer przedstawia historię powstania Sonic Generations i jej nowego remastera

Najnowszy numer Retro Gamer przedstawia kulisy Sonic Generations, a także przygląda się niedawno wydanemu Sonic X Shadow Generations. „Od samego początku tworzenia gry Sonic Generations zawsze pomyślano jako ostateczne uczczenie Sonica i najważniejszych momentów serii z przeszłości w jednym zabawnym pakiecie” – mówi Iizuka. „Połączenie nowoczesnego i klasycznego Sonica miało sens, ponieważ uhonorowaliśmy holistyczną historię Sonic, która obejmuje oba projekty”.

Jednym z wyzwań, przed którymi stanął Sonic Team, było stworzenie trójwymiarowego wyglądu etapów z klasycznych gier 2D, który byłby akceptowalny dla fanów. „Ważne było, aby szanować i składać hołd oryginalnemu pięknu i zabawnym elementom rozgrywki na każdym etapie, który uwzględniliśmy, i równie ważne było zachowanie motywów projektowych poziomów klasycznych (wzory w szachownicę w Green Hill, trasy niebieskich rur w Zakładach Chemicznych itp.) podczas modernizacji tekstur i grafiki, aby wszystkie światy wydawały się poprawne w przestrzeni 3D” – wspomina Iizuka. „Przed podjęciem decyzji o ostatecznym wyglądzie, zastanawialiśmy się, jak to zrobić, metodą prób i błędów, ale kiedy zabezpieczyliśmy język projektowania 3D i wygląd Green Hill, reszta scenografii jakby ułożyła się na swoim miejscu. ”

Zrodlo