Przewodnik Mistrza Lochów 2024 ma "mniej rzeczy, których nie potrzebujesz," zdaniem zespołu DnD

Zespół odpowiedzialny za nowy DnD Dungeon Master’s Guide 2024 wie, że ostatnia wersja… cóż, pozostawiała wiele do życzenia, mimo że była rzekomym punktem wyjścia do uruchamiania gier w jednej z najlepszych planszowych gier RPG. Tym razem przyszli z długą listą przebojów i nastawieniem, że wszystko da się zrobić.

„Największym problemem DMG 2014 była organizacja, fakt, że potrzebne zasady były rozproszone po całej książce” – wyjaśnia starszy projektant gier DnD James Wyatt, gdy nadrabiamy zaległości w sprawie nowego zbioru zasad. „Wprowadziło cię to w sam środek tworzenia świata, a nie «tutaj podstawy, jak zostać Mistrzem Lochów». Więc myślę, że w 2014 roku panowało założenie, że ludzie nie uczą się DM, czytając DMG – uczą się, kupując zestaw startowy, ale tak naprawdę jest to przewodnik Mistrza Podziemi, który poprowadzi Cię, jak zostać Mistrzem Podziemi. Niespodzianka, niespodzianka. Myślę, że to jest tutaj największe rozwiązanie.

Zrodlo