Premiera „Pierwszego małżeństwa Georgie i Mandy”: współtwórca Steve Holland wyjaśnia tango, powrót Meemaw i zwiastun tego rockowego nastroju

SPOILER ALERT: Ta historia zawiera szczegóły z premiery Pierwsze małżeństwo Georgie i Mandy w CBS-ie.

The Młody Sheldon wersja telewizyjna Pierwsze małżeństwo Georgie i Mandy wreszcie miał swój długo oczekiwany debiut w czwartkowy wieczór i oczywiście mamy pytania dotyczące tego, jak Georgie (Montana Johnson) i Mandy (Emily Osment) rozpoczynają nowe życie w Teksasie.

W tym miejscu współtwórca Steve Holland opisuje premierowy odcinek zatytułowany „The 6:10 to Lubbock” i między innymi wyjaśnia, dlaczego on i inni twórcy EP-ki zdecydowali, że w sekwencji tytułowej gwiazdy wystąpią w małej sali balowej.

TERMIN OSTATECZNY: Co było dla Ciebie ważne do ustalenia w tym odcinku?

STEVE’A HOLLANDA: Ważne było dla nas ponowne ustalenie założeń serialu i sytuacji, w której Georgie i Mandy się poznali, a także ich sytuacji życiowej. To była szansa, aby spędzić czas z tymi postaciami i, miejmy nadzieję, przypomnieć sobie, dlaczego je kochamy.

TERMIN OSTATECZNY: Zasadniczo, czy zjawisko to nasiliło się kilka dni po Młody Sheldon finał?

HOLANDIA: Powiedziałbym, że prawdopodobnie miesiąc lub dwa po finale. Oczywiście śmierć George’a wciąż jest nierozstrzygnięta, ale nie chcieliśmy, aby zaczęła się ona zaraz po ich żałobie.

TERMIN OSTATECZNY: Dlaczego tango w sekwencji tytułowej?

HOLANDIA: Chcieliśmy czegoś, co byłoby interesujące i wyjątkowe w serialu. Obecnie w wielu serialach nie ma nawet sekwencji tytułowych, ale czuliśmy, że szczególnie w Wielki Wybuch świecie, sekwencje tytułowe zawsze były elementem rozpoznawalnym. Kiedy rozmawialiśmy o tematyce spektaklu, Steven Molaro, mój współtwórca, podsunął pomysł tanga i wydało mi się to w świetny sposób zaskakujące. Wydawało się również, że naprawdę oddaje siłę przyciągania tego związku. W tym związku jest dużo miłości i pasji, ale jest też wiele zmagań i bójek, a tango zdawało się to wszystko podsumować. To także ostatnia rzecz, jakiej spodziewasz się zobaczyć oglądając ten serial komediowy.

TERMIN OSTATECZNY: Jak długo wiedziałeś, że chcesz w jakiś sposób nawiązać do koncepcji publiczności na żywo?

HOLANDIA: To było dość wcześnie, kiedy pisaliśmy o tej historii. Nie jestem pewien, czy kiedykolwiek wcześniej coś takiego miało miejsce, gdy serial przeszedł od jednej kamery do spin-offu z wieloma kamerami. Wiedzieliśmy, że nadejdzie moment, w którym widzowie odczują to nieco inaczej. Pomyśleliśmy więc, dlaczego po prostu tego nie posiadać? Po co udawać, że nie wiemy, że to inna sprawa i że to trochę inny format? Może jest trochę zabawy, gdy po prostu wychodzimy z bramy i mówimy: wiemy, że to inny rodzaj serialu i jesteśmy tym podekscytowani.

TERMIN OSTATECZNY: Dlaczego kazałeś im patrzeć Frasier?

HOLANDIA: Z dwóch powodów. Wydawało się to bardzo rozpoznawalne dla widzów. Czuliśmy, że to rozpoznają i zrozumieją, co to jest. To także uwielbiany program z udziałem wielu kamer, a to było dla nas ważne. Określa także czas trwania programu. Zaczyna się w 1994 roku. Od razu zdajesz sobie sprawę, że to kawałek z epoki.

TERMIN OSTATECZNY: Dla przypomnienia, ile lat mają teraz Georgie i Mandy?

HOLANDIA: Georgie ma 19 lat, a Mandy 31.

TERMIN OSTATECZNY: Widok Mary i Meemawa był naprawdę fajny. Czy to obietnica tego, co ma nadejść?

HOLANDIA: Tak. To znaczy, już kiedy po raz pierwszy rozmawialiśmy o tym programie, wiedzieliśmy, że jego akcja nadal rozgrywa się w Medford i że to wciąż jest jego rodzina. Kochamy tych aktorów i chcieliśmy znaleźć sposób, aby ich uwzględnić. Dlatego zawsze wydawało się, że będą częścią przedstawienia. Jesteśmy w tej szczęśliwej sytuacji w programie pierwszego sezonu. Mamy całą listę supergwiazd czekających na ławce rezerwowych, aby przyjść, kiedy ich potrzebujemy. I niesamowicie fajnie jest zaprezentować je publiczności.

(LR) Montana Jordan jako Georgie i Will Sasso jako Jim

Troy Harvey / 2024 Warner Bros. Entertainment Inc.

TERMIN OSTATECZNY: Nie było obowiązkowego „awwww”, gdy Georgie została uściskana przez Jima McAllistera z Willa Sasso. Czy w tym momencie wyeliminowałeś publiczność w studiu?

HOLANDIA: Staramy się być świadomi tonu. Czasami widzowie przychodzą na te występy i są bardzo podekscytowani, więc czasami ten głośny śmiech w domu może wydawać się irytujący. Próbujemy je osłabić. Ale szczególnie rzeczy takie jak „awww”… nigdy nie były czymś, co lubimy. Czasami mam wrażenie, że widzowie robią to, bo uważają, że powinni. Zabierają cię z bardzo słodkiej chwili. Nie usunęliśmy ich, ale zrobiliśmy kolejną przepustkę i poprosiliśmy publiczność, aby tego nie robili [to make a sound].

TERMIN OSTATECZNY: Jak wstrząsnąłeś zestawem?

HOLANDIA: To było niesamowite. Właściwie zbudowali go na tych hydraulicznych przegubach Cardana. Były różne stopnie drżenia, które mogli obracać w górę i w dół. Potem szukanie odpowiedniego poziomu, bo czasami ściany i meble nie zawsze się trzęsą. To było niesamowite, ponieważ [Jordan and Osment] naprawdę podobało mi się, że Zoe Perry i Annie Potts wróciły, a Montana nigdy wcześniej nie korzystała z wielu kamer. To był jego pierwszy kontakt z tą dziedziną i był po prostu świetny. Przyszedł tak przygotowany i gotowy, aby to zrobić. Nie sądzę, że porzucił ani jedno zdanie podczas całej sesji pilotażowej.

TERMIN OSTATECZNY: W pewnym momencie słyszymy, jak Georgie mówi, że „geniusz jest w mojej rodzinie”. Czy może drażnisz się z tym, że ich dziecko będzie cudownym dzieckiem?

HOLANDIA: To był raczej ukłon w stronę Sheldona niż drażnienie przyszłości dziecka. Mamy nadzieję, że będziemy na antenie wystarczająco długo, aby dowiedzieć się, co stanie się z tym dzieckiem za 10 lat.

Zrodlo