Akcja Helldivers 2 może rozgrywać się ponad sto lat w przyszłość, ale wygląda na to, że Super Earth albo nie wyciągnęła żadnych wniosków od Stevena Spielberga, albo jego klasyczne filmy są teraz utracone w mediach, ponieważ Naczelne Dowództwo dosłownie planuje zbudować pukanie do Parku Jurajskiego -off pełen obcych błędów – i to zawsze, całkowicie, w 100% kończy się dobrze.
Helldivers po raz kolejny odnieśli w tym tygodniu zwycięstwo nad innym Głównym Zakonem, skutecznie tworząc granicę ochronną wokół planety Acamar IV i torując drogę dla pierwszego w historii Rezerwatu Badawczego Termind na Super Ziemi. Transmisja w grze od wyższych urzędników wyjaśnia, że „nasi nieustraszeni ksenoentomolodzy przeprowadzili pierwszą z wielu kolekcji okazów i już zgłaszają ogromne postępy w kierunku zrozumienia wydobycia i eksploatacji E-710”.
„Wcześniejsze wnioski wyciągnięte z niepowodzeń Farm Terminidów zostały wykorzystane, aby zagwarantować bezpieczeństwo Rezerwatu” – kontynuuje notatka Naczelnego Dowództwa. „Populacja Terminidów jest przez cały czas monitorowana przez Strażników SEAF i otoczona ogrodzeniem elektrycznym nad i pod ziemią. A w mało prawdopodobnym przypadku naruszenia zabezpieczeń, bombardowania nuklearne zostaną automatycznie uruchomione”.
Atakowanie całego gatunku nie wydaje się najlepszym sposobem na „zachowanie” czegokolwiek, ale plany Naczelnego Dowództwa stają się jeszcze bardziej niepokojące, gdy zaczyna się zagłębiać w nowy „Park Tyranny”, który będzie otwarty dla „odważnych i dobrze… płacący obywatele”, aby zobaczyć stworzenia z bliska. „To ekscytujące przedsięwzięcie zarówno pomoże w finansowaniu przyszłych badań, jak i pogłębi wiedzę naszych obywateli na temat okropności Tyranii”.
Cywile uwięzieni w parku rozrywki pełnym wściekłych, bardzo głodnych kosmitów to przepis na katastrofę, ale także prawdopodobnie jeszcze lepszy przepis na przyszły Major Order, który może być jednocześnie straszny i fałszywy. A nasze zwycięstwa nie tylko umożliwiają Naczelnemu Dowództwu realizację złych pomysłów – najnowszy najwyraźniej „pozwoli na kontynuację budowy DSS zgodnie z harmonogramem”.
Wzmocnienie Jump Pack w Helldivers 2 natychmiast przynosi odwrotny skutek: są teraz tak dobre, że Automatony ukradły trochę dla siebie.