Po 7 latach aktualizacji Dead Cells twórcy podzielają nadzieję, że ich nowy roguelike uzyska równie duże wsparcie: "Jeśli możemy, dlaczego nie? Jeśli będziemy mieli szczęście"

Gdy twórca Dead Cells, Motion Twin, przygotowuje się do pierwszej publicznej wersji demonstracyjnej nowego, kooperacyjnego roguelike’a, Windblown, wkrótce nastąpi premiera wczesnego dostępu na Steamie 24 październikaGamesRadar+ rozmawiał z dwoma członkami małego zespołu o ich wizji gry. Podmuch wiatru następuje siedem lat znakomitych aktualizacji i rozszerzeń dla przełomowego hitu studiadługo prowadzony przez współtwórcę Evil Empire po jego założeniu i rozszerzeniu przez byłego personelu Motion Twin, gdy statek-matka kontynuował inne projekty, zachowując jednocześnie kreatywny nadzór. Czy Windblown pójdzie w swoje wymagające aktualizacji ślady?

Zapytałem Thomasa Vasseura i Yannicka Berthiera o pracownię składającą się z ośmiu pracowników (dla porównania Evil Empire może pochwalić się 70 pracownikami i trzema projektami na swojej stronie internetowej), jeśli chcą, aby Windblown miał długi ogon wsparcia, jak Dead Cells. Berthier odpowiedział pierwszy: „Jeśli możemy, dlaczego nie? Jeśli będziemy mieli szczęście”.

Zrodlo