Monster Hunter Wilds nie doda 15. broni głównej, ale twórcy cały czas mówią o jednej – jednym problemem jest to, że mamy 14 broni, których ciężko jest przestrzegać

Do głównych gier Monster Hunter nie dodano nowego rodzaju broni od czasu wprowadzenia ładowanego ostrza i owadziej glewii w Monster Hunter 4 w 2013 roku, a Dzikie łowcy potworów nie zmienią tego po premierze 28 lutego 2025 r. Jednak dyrektor artystyczny Wilds, Kaname Fujioka i producent serialu Ryozo Tsujimoto, twierdzą, że zespół programistów regularnie rozmawia o nowych pomysłach na broń.

Rozmawiam z włoską stroną Multiplayer.it (w tym artykule przetłumaczono maszynowo za pośrednictwem Google i DeepL) Fujioka potwierdza, że ​​pomysł dodania 15. broni głównej nigdy nie został porzucony, w wyniku czego narosło wiele potencjalnych pomysłów. Ważnym kontekstem jest to, że Monster Hunter technicznie ma 18 broni, tyle że tonfa, kolec magnetyczny i topór przyspieszający pojawiły się tylko w kilku grach typu spin-off, podczas gdy przezabawnie nazwany średni łukgun można było zobaczyć tylko w Monster Hunter 3.

Zrodlo