Któregoś ranka obudziłem się i nagle Tommy Richman zmienił się z białego chłopca, którego Brent Faiyaz wziął pod swoje skrzydła, w wirusową sensację pop-R&B. Utwór, który go tam niósł, był celowo ziarnisty skrawek „Million Dollar Baby”, który poszybował do gwiazd na TikToku. Na nagraniu przesłanym w kwietniu Richman i jego ekipa są w studiu i podskakują w rytm klimatycznego singla, a głośność jest podkręcona tak głośno, że perkusja trzeszczy, jakbyś oglądał ripostę 360p Materiał filmowy z lat 90. Three 6 Mafia na YouTube.
Piosenka odbiła się tak silnym echem, że jedna z dwóch wersji przesłanych do serwisów streamingowych została oznaczona jako „Million Dollar Baby (VHS)” i miała odzwierciedlić sposób, w jaki jego pieniste melodie są zagłuszane przez nadmuchane podskoki. Natychmiast stał się jednym z największych hitów roku, ostatecznie osiągając 2. miejsce na liście Billboard Hot 100. Stało się to tak szybko, że wywołało oburzenie wrzaskliwego podcastera Joe Buddena, który powiedział„Nigdy więcej nie chcę słyszeć tego czarnucha Tommy’ego Richmana!” i Funk Flex z Hot 97 wykrzyknąłprzezabawnie: „Jeśli lubisz tę piosenkę, jesteś klaunem!” i tak przed odtworzeniem utworu, jakby trzymano go na muszce.
Jako ktoś, kto sra na aktualnie przesadzoną piosenkę popową, Flex i Budden dużo robili. Właściwie „Milion Dollar Baby” jest całkiem fajny. Nie chodzi o nic, ale to nie ma znaczenia, ponieważ wszystkie piosenki, które często słyszysz w radiu lub w barze, brzmią na tyle wyraźnie, że wyróżniają się za każdym razem, gdy się pojawią. Richman podnosi wyluzowany falset szefa wytwórni Brenta i miksuje go trendy wokal styl z dudniącym rytmem, który brzmi jak burze inspirowane Memphis z początku 2010 roku Kości rozjaśniony dodatkowymi syntezatorami. A jeśli wystarczająco mocno zmrużysz oczy, jego upiorne nucenia będą miały w sobie odrobinę Bone Thugs-n-Harmony, ale oczywiście bez emocjonalnego ciężaru.
Muzyka, którą Richman tworzył przed „Million Dollar Baby”, również miała niektóre z tych cech, ponieważ 24-letni mieszkaniec Woodrbidge w Wirginii, którego imię podobno pochodzi od perkusisty Mötley Crüe, majstrował przy tych zwiewnych wokale w ramach eksperymentów gatunkowych od lat. Najlepsze były albo plażowe indie, albo z pogranicza głaz albo Brent wpadł w szał. Jest chora cecha ma na Składanka z 2023 roku producenta ze Maryland, Sparkheema – koproducenta „Million Dollar Baby” popularnego ze względu na jego natchnionego odlotem szaleńca DMV – zacząłem się zastanawiać, czy urodził się jako jeden z tych specjalistów od R&B w starej kliki rapowej, jak Glina Doughboya z Doughboyz Cashout lub Mo B. Dick z serii No Limit. Ale Kojot nie jest aż tak interesujące, jak wybranie łagodzenia większości wpływów hip-hopu na rzecz bezpiecznego, nieszkodliwego playlisty R&B.