Dodano World of Warcraft: The War Within "koła treningowe" aby wzmacniać nowych graczy, ale przypadkowo posunął się za daleko z błędem, który stale im na to pozwala "oszukać śmierć"

Nowi gracze w World of Warcraft zdobywający poziomy po wydaniu rozszerzenia The War Within mogli odkryć, że są w niewytłumaczalny sposób nieśmiertelni, ale dyrektor gry Ion Hazzikostas wyjaśnił teraz, że zdecydowanie nie tak miało być.

Jak podkreślone na Reddicieodkryto, że poza kilkoma wyjątkami nowi gracze zdobywający poziomy w strefie Dragonflight po prostu nie mogą zostać zabici – ich paski zdrowia podobno odnawiają się, gdy zostaną sprowadzone do zera, wracając ich z krawędzi. Rozmawiam z Centralą WindowsHazzikostas ujawnia, że ​​wynika to z zamierzonej funkcji, ale dzięki temu posunęło się trochę za daleko błąd.

Zrodlo