Bungie dokucza w stylu Diablo "gobliny skarbowe" I "dynamiczne pojawianie się wrogów" w nowych misjach Destiny 2 możesz grać solo w 10 minut, jeśli nie chcesz doświadczyć rozgrywki MMO

Kiedy Bungie ujawniło nowy kalendarz rozszerzeń Destiny 2 i Codename: Apollo, pierwsze wydanie w tym nowym, „średnim” formacie, wspomniało także o nowym centrum treści zwanym Portalem. Na tym portalu będą znajdować się playlisty i aktywności, które znamy dzisiaj, a także nowy rodzaj aktywności o nazwie Solo Ops. Studio w końcu udostępniło więcej szczegółów na temat Solo Ops i te 10-minutowe misje zaprojektowane z myślą o samotnych graczach nagle wydają się o wiele bardziej interesujące po obietnicy „goblinów-skarbników”.

W nowy wpis na blogu – podsumowuje Bungie podstawowe cele i nagrody za działania Solo Ops. Niektórzy mogą być rozczarowani, słysząc, że „nie mają to być intensywne testy umiejętności budowania ani umiejętności kciuka”. Zamiast tego, jak mówi Bungie, „chcemy, aby skupili się na radości płynącej z gry w piaskownicy akcji Destiny w sposób, do którego łatwo będzie wskoczyć i zagrać w ciągu zaledwie kilku minut” – dokładnie około 10 minut, z opcją graj w nie z maksymalnie dwoma znajomymi w wersjach skalujących się w zależności od wielkości drużyny ogniowej. „Nigdy nie chcemy Ci mówić, że nie możesz grać ze znajomymi” – mówi Bungie.

Zrodlo