Szybki streamer The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom dostał w swoje ręce Echoes of Wisdom i, co nie jest zaskoczeniem, używa swojego szybkiego mózgu, aby rozerwać go na strzępy.
SmallAnt to streamer dobrze znany ze swoich wybryków w Mario, Pokemonach i Minecrafcie, ale znany jest również z rozszerzania tych wybryków na gry takie jak Tears of the Kingdom, gdzie stał się dopiero drugą osobą, która ukończyła grę w 100%. Po próbie pokonania Tears of the Kingdom bez użycia kluczowych przedmiotów i zebraniu wszystkich kamieni w Hyrule, wydaje się, że SmallAnt w końcu nie ma już nic do roboty – w sam raz na pojawienie się Echoes of Wisdom.
Echoes of Wisdom różni się od otwartego świata Tears of the Kingdom podejściem odgórnym, przypominającym remake Link’s Awakening. Można by pomyśleć, że oznacza to nieco mniejszą swobodę gracza niż w grach z otwartym światem, ale to nie do końca prawda – zdolność Zeldy do skanowania i kopiowania przedmiotów w świecie oznacza, że istnieje wiele sposobów rozwiązywania różnych zagadek, a SmallAnt marnuje niewiele czasu na maksymalne wykorzystanie tego systemu.
Już na początku gry używa imponującego parkour, aby uwięzić parę strażników więziennych w celi, w której Zelda zostaje uwięziona. Potem naprawdę nie mija dużo czasu, zanim całkowicie otwiera grę. Ostrożnie układając łóżka jedno na drugim, jest w stanie wspiąć się na drzewa, które mają stanowić barierę dla Zeldy, uniemożliwiając jej swobodne poruszanie się po mapie. Kiedy już tam będzie, może dotrzeć niemal wszędzie, pozwalając SmallAnt pominąć niektóre istotne fragmenty gry.
Istnieją rytmy fabularne, które utrzymują Zeldę przynajmniej trochę bliżej prostej i wąskiej, ale grając w tę grę dla podglądu Echoes of Wisdom, wiem, że SmallAnt porusza się znacznie szybciej, niż planowało Nintendo, czego kulminacją jest odkrycie szczególnie silna istota, która po skopiowaniu sprawia, że niektóre trudniejsze początkowe walki stają się całkiem trywialne.
Choć mogłoby się wydawać, że jest to sprzeczne z oczekiwaniami Nintendo, wcale tak nie jest. W okresie poprzedzającym premierę gry producent serialu Eiji Aonuma wyjaśnił, że choć oferowanie „zbyt dużej swobody” było problemem, twórcy go pominęli. Powołując się na najsłynniejszy atak na świątynię w Breath of the Wild, Aonuma twierdzi, że uniemożliwianie kreatywnego rozwiązywania problemów nie jest zabawne dla graczy. Ponieważ 2D Zelda istnieje obecnie w tandemie z 3D Zelda, pomysłowe obejścia, które ukształtowały Tears of the Kingdom i Breath of the Wild, prawdopodobnie pozostaną w użyciu, co oznacza, że SmallAnt od samego początku przygotowuje szybkie strategie, które są w pełni uzasadnione.
Możesz potrzebować tych strategii szybkiego biegania, ponieważ Echoes of Wisdom jest „8 razy większe” od Przebudzenia Linka.