Zelda: Echoes of Wisdom była "tworzenie lochów" gra, dopóki Eiji Aonuma nie odwrócił gry rok później – "Stałem tuż obok nich i myślałem o czymś innym"

Nintendo ujawniło, że pierwotnie gra The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom miała pozwalać graczom na tworzenie własnych lochów, jednak po roku produkcji producent serii, Eiji Aonuma, zdecydował się na zmianę kierunku.

Nintendo zwróciło się do Grezzo, tego samego studia, które wcześniej opracowało remake Link’s Awakening, z prośbą o przedstawienie przez jego twórców pomysłów na nową grę Legend of Zelda, jak wyjaśnia Aonuma w najnowszym artykule Zapytaj o wywiad z programistą„Dokładniej”, mówi Aonuma, „zapytaliśmy Grezzo: ‘Gdybyś miał stworzyć kolejną nową grę, jaką grę byś chciał?’ Mieliśmy okazję wysłuchać pomysłów członków Grezzo, które swobodnie wymyślili i zaproponowali”.

Zrodlo