Wypróbowałem nową dotykową poduszkę do siedzenia Razera i mój tyłek już nigdy nie będzie taki sam

Razer od dawna zajmuje się światem immersji dotykowej, ale jego rozwój ograniczał się do rąk i uszu. Teraz ten dudniący sygnał zwrotny dociera do Twojego tyłu. Rozpoczął się Razer Con, a wraz z nim pojawiła się zupełnie nowa poduszka Razer Freyja. Zaprojektowany tak, aby pasował do niemal każdego fotela do gier, jaki można znaleźć, system zawiera sześć siłowników silnikowych umieszczonych na nakładce siedziska, utrzymywanych w miejscu za pomocą szeregu elastycznych pasków.

Wypróbowałem Razer Freyja w różnych grach i muzyce, a rezultatem jest szczególnie wciągająca dawka wrażeń, z precyzyjnie dostrojonym dotykiem reagującym na efekty w grze z zaskakującą dokładnością. Dzieje się tak dlatego, że system wykorzystuje nie tylko dźwięk. Razer Freyja czerpie informacje dotykowe z samej gry (początkowe wprowadzenie obsługiwanych tytułów obejmuje Final Fantasy 16, Hogwarts Legacy, Stalker 2 i Silent Hill 2, ale może również reagować na muzykę i sygnały dźwiękowe, podobnie jak tradycyjna technologia dotykowa. Oznacza to, że jest kompatybilna z każdą grą z Twojej biblioteki, ale działa z pełnymi szczegółami na mniejszym wyborze.

(Źródło zdjęcia: Przyszłość)

Na przykład to sensoryczne sprzężenie zwrotne może mieć charakter silnie kierunkowy, dopasowując się do lokalizacji eksplozji w oddali, a jednocześnie przebiegając z różną intensywnością w zależności od odległości od strefy wybuchu. Oznacza to poczucie różnicy pomiędzy czystym torem a szybkim zjazdem na żwir w grach wyścigowych lub siłą doładowania w Final Fantasy. To świetne doświadczenie i z pewnością od samego początku imponuje swoją mocą i precyzją, ale nie sądzę, że zrozumiem prawdziwą jakość tego systemu, dopóki nie spędzę trochę więcej czasu z moją własną listą tytułów. Z drugiej strony, przeglądanie niektórych list odtwarzania Spotify, teraz to zmieniło grę.

Zrodlo