Twórca Stardew Valley wyjaśnia, że ​​wydanie aktualizacji 1.6 najpierw na PC miało na celu uniknięcie "krytyczne błędy," Ale "nigdy nie planowałem, że opóźnienie będzie tak duże"

Oprócz ogłoszenia daty premiery 4 listopada wyczekiwanej aktualizacji Stardew Valley 1.6 na konsole i urządzenia mobilne, twórca gry Eric „ConcernedApe” Barone odsłonił kulisy rozwoju gry, aby pozwolić nam przyjrzeć się bliżej temu, w jaki sposób ustalają, kiedy aktualizacja jest wreszcie gotowa do prezentacji.

Barone ogłosił datę wydania aktualizacji 1.6 na Twitterze w zeszłą niedzielę. Co wywołało pytania od fanów – i nie, nie chodzi o chlanie majonezu – w tym jednego gracza, który był ciekaw, dlaczego Barone nie czeka, aż wszystkie platformy będą gotowe, zamiast wydawać je po kawałku.



Zrodlo