Nasz Recenzja Zenless Zone Zero przyznaje miejskiej grze akcji RPG HoYoverse, deweloperowi Genshin Impact, 4/5 błyszczących gwiazdek za płynną walkę i znakomite projekty postaci, ale od czasu wersji beta Osobiście odstrasza mnie zbytnie poleganie na przejściowych minigrach z zagadkami co kończy się tym, że zabiera dużo, jeśli nie większość twojego czasu. Ta minigierka, nazwana „Trybem TV” nawet przez samych deweloperów ZZZ ze względu na przypominającą labirynt siatkę ekranów TV, zostanie przycięta w nadchodzących aktualizacjach, co oznacza, że ludzie tacy jak ja – którzy lubią grafikę i muzykę gry, ale także lubią, gdy szanuje się ich czas – mogą w końcu mieć do niej dostęp.
W długim nowym dzienniku deweloperskimprojektant gry Y i gość Heitongguge wymieniają poglądy na temat kilku ważnych zmian, które pojawią się w Zenless Zone Zero nie tylko w aktualizacji 1.2, która ma się ukazać 25 września (lub dziś, 24 września w przypadku niektórych regionów), ale także w aktualizacji 1.4, która powinna pojawić się około 18 grudnia.
„Od premiery Zenless Zone Zero pojawiło się wiele negatywnych opinii od społeczności na temat mechaniki rozgrywki w trybie TV” — mówi Heitongguge. „Co sądzisz o tej sytuacji?”
Y przyznaje, że „szczerze mówiąc, wszyscy uważamy, że tryb TV miał wiele problemów w momencie premiery”. HoYoverse iterował tryb na podstawie opinii graczy, a nawet „wykonał kilka telefonów z prośbą o opinie wielu graczy”, jak twierdzi Y, podczas zbierania opinii na temat jego problemów. Sprowadzają się one do trzech rzeczy, mówi Y, które można podsumować następująco:
- Tryb TV zajmuje zbyt dużo czasu
- Przerywa normalny przebieg rozgrywki w walce
- Animacje w trybie TV mogą być „powolne”, nawet z funkcją przyspieszania, co może mieć negatywny wpływ na dialogi
- Zwłaszcza „podczas wczesnej fazy rozgrywki” proporcje sekcji trybu TV „mogą być nieco przesadne”
ZZZ już odniósł się do niektórych z tych punktów: segmenty opowieści w dużej mierze odeszły od trybu TV, tak samo jest w przypadku aktualizacji 1.2 i będzie to nowy format w przyszłości. Towarzyszy temu rodzaj automatycznego uzupełniania, Fairy Auto Explore, opcja, która pozwala przekazać towarzyszowi fragmenty trybu TV, które wcześniej wyczyściłeś.
„Weźmiemy pod uwagę, aby nie używać TV-Mode jako środka prezentacji” – mówi Y. „I będziemy dążyć do jak największej spójności, aby przekazać to poprzez podejście oparte na scenie”.
Później dodaje, że „jeśli chodzi o późniejsze doświadczenia fabularne, prawdopodobnie nie będziemy korzystać z trybu TV”, ale nie jest to absolutne. „To nie oznacza, że całkowicie zrezygnujemy z tego trybu TV” – wyjaśnia Y. „Wciąż będziemy iterować w oparciu o poprzednie pomysły, które zyskały uznanie wszystkich”.
Problem w tym, że wszystkie istniejące sekcje historii nie zostaną przeprojektowane w celu zminimalizowania lub usunięcia elementów trybu TV przez jakiś czas. „Ze względu na przepływ każdej komisji i przepływ fabuły zrobimy, co w naszej mocy, aby je przeprojektować” — potwierdza Y. „Więc szacujemy, że skończymy to do wersji 1.4”.
Oto wszystkie Kody Zenless Zone Zero i jak je zrealizować.