Kosmiczny Marines 2 powiedział nam dyrektor gry Dmitriy Grigorenko zgadza się, że zniszczenie sił Chaosu nie jest tak przyjemne, jak roje Tyranidówwięc wygodne jest to, że najnowsza aktualizacja strzelanki Warhammer firmy Saber Interactive znacznie ułatwia radzenie sobie z wrogami Chaosu w Operacjach.
Łatka 3.0 dotarła do Space Marine 2 wcześniej dzisiaj, a nagłówkiem były prywatne lobby Operacji, ultraszerokie wsparcie i arena sparingowa PvP na Barce Bojowej, która pozwala klaunować znajomych pomiędzy misjami. Dostępny jest miły dodatek do niestandardowych ustawień kolorów – możesz teraz je zresetować i zastąpić „natychmiast” – oraz kilka wzmocnień do broni, takich jak Ryba Mocy i Ciężka Plazma. Med Stims też są lepsze, ponieważ teraz „oprócz faktycznego leczenia przywracają sporne zdrowie”.
To powiedziawszy, największe zmiany, biorąc pod uwagę liczby, dotyczą sedna operacji. Kilku wrogów Chaosu zostało poważnie osłabionych – nie pod względem jakości, ale ilości. Dyrektor AI gry będzie teraz tworzył mniej wrogów Chaosu w Operacjach, mam na myśli daleko mniej. Oto pełna lista zmian:
- Zmniejszono maksymalną liczbę Tzaangorów z Tarczą na arenie w tym samym czasie z 10 do 4
- Zmniejszono maksymalną liczbę Kultystów-Snajperów na arenie z 10 do 3
- Zmniejszono maksymalną liczbę Tzaangorów na arenie w tym samym czasie z 30 do 20
- Zmniejszono maksymalną liczbę Rubryckich Marines z Boltgunami na arenie w tym samym czasie z 8 do 5
- Zmniejszono maksymalną liczbę Marines Rubric z Płomieniem Osnowy na arenie w tym samym czasie z 4 do 3
Kampania otrzymała własną ciekawą korektę balansu. Wrogowie na poziomie trudności Weteran, który jest o jeden stopień wyższy od normalnego, będą teraz zachowywać się mniej agresywnie. Sabre twierdzi, że ma to na celu „lepsze wrażenia z gry w trybie dla jednego gracza”, co wolę czytać jako „więcej czasu z nienaruszoną twarzą”. Jednakże jest to równoważone przez „nieznaczne” zmniejszenie twojego zdrowia na poziomie trudności Weteran, „aby zrekompensować agresywność AI i aktualizacje zarządzania pancerzem”. Wydaje się, że jest to niewielki spadek trudności netto, wyrażony w sposób, który ma sprawić, że gra w pojedynkę będzie przyjemniejsza, a nie dramatycznie łatwiejsza. Według moich obliczeń tryb weterana jest wciąż dość trudny.
Reżyserzy Space Marine 2 musieli „dużo walczyć”, aby jeden poziom został uwzględniony, ponieważ niektórzy uważali, że gra staje się „przebieraną imprezą z okazji 40 tys.”.