Michelle Khare o filmie „Challenge Accepted”, tworzeniu treści w odcinkach i erze telewizji YouTube

Podczas tegorocznej imprezy Made on YouTube, która odbyła się 18 września, twórcy tacy jak Michelle Khare otrzymali ekscytujące wieści: wkrótce będą mogli organizować swoje filmy w sezony i odcinki, podobnie jak w przypadku tradycyjnych programów telewizyjnych.

Dyrektor generalny YouTube, Neal Mohan, zaprosił Khare’a na scenę na sesję pytań i odpowiedzi, aby omówić ogłoszenie. Khare jest twórcą Wyzwanie przyjętecyfrowy serial o wysokiej stawce, w którym 32-latka podejmuje wyzwania od pracy jako dyspozytor 911 po szkolenie baletnicy. Jej filmy, znane z najwyższej jakości, trwają od 15 do 24 minut i niezmiennie przyciągają miliony wyświetleń. Mając prawie 5 milionów subskrybentów, Khare zbudowała oddaną publiczność.

ZOBACZ TAKŻE:

YouTube zapowiada nowe narzędzia AI dla swoich twórców: Veo, Communities, automatyczne dubbingowanie i wiele innych

Ta informacja pojawia się w momencie, gdy YouTube nadal dominuje jako najpopularniejszy serwis streamingowy w telewizji amerykańskiej, 150 milionów ludzi ogląda YouTube na ekranach telewizorów co miesiąc. Sukces platformy wynika z jej podejścia bez ingerencji, polegającego na zaufaniu twórcom takim jak Khare, że stworzą treści, które znajdą oddźwięk u odbiorców. Na początku tego roku Mohan namawiał wyborców Emmy aby docenić twórców YouTube, choć popularne programy takie jak Gorące, Data sklepu z kurczakamiI Dobry mityczny poranek był pominięty przy nominacjachNajnowsza aktualizacja potwierdza rosnącą rolę YouTube’a na rynku telewizyjnym.

Po ogłoszeniu Khare rozmawiał z Mashable o nowej funkcji i jej znaczeniu dla Wyzwanie przyjętei w jaki sposób jej proces twórczy napędza ewolucję strategii telewizyjnej YouTube.


Mashable: Czy kiedykolwiek myślałeś o Wyzwanie przyjęte pod względem odcinków i sezonów przed tym ogłoszeniem?

Michelle Khare: Nasz zespół zawsze stara się jak najlepiej myśleć o rzeczach w kategoriach sezonów i odcinków. Zastanawiamy się: „Jaki jest ton tego programu? Jaka jest częstotliwość wydawania? Jaki jest nasz format?” Wcześniej organizowaliśmy rzeczy według sezonu w playlistach. Teraz dzięki nowej strukturze aplikacji telewizyjnej możemy formalnie organizować rzeczy pod względem gatunku, odcinka, sezonu, serialu. To jeszcze bardziej podnosi poziom naszych treści.

Jak zareagowałeś na aktualizację?

Jako twórcy możemy skupić się tylko na treściach, które tworzymy i umieszczamy je na platformie. To naprawdę fajne, że platforma ewoluuje, aby pozycjonować nasze treści jako premium. Wyobrażam sobie, że to takie samo uczucie, jak gdy ktoś jest w filmie i widzi plakat na Times Square. Jako ktoś, kto kocha treści telewizyjne premium, zobaczenie naszych rzeczy w tym świetle było naprawdę fajne. Potwierdza to to, co już robimy z Wyzwanie przyjęte i jeszcze bardziej nie mogę się doczekać, żeby spróbować tego formatu epizodycznego.

Wyobrażam sobie, że daje Ci to większą kontrolę nad tym, w jaki sposób widzowie wchodzą w interakcję z Twoimi treściami.

Kiedy oglądasz swój ulubiony program premium, czasami zdarza się, że obejrzysz jeden odcinek i zdasz sobie sprawę, że masz jeszcze 12 odcinków, które możesz obejrzeć zaraz po nim. Mam nadzieję, że [the update] zachęci ludzi do oglądania większej ilości filmów Wyzwanie przyjęte gdy natrafią na samodzielny odcinek. Mogą zdać sobie sprawę, „O mój Boże, mogę obejrzeć więcej tego serialu, a wszystko jest tutaj dla mnie zorganizowane”. Widzowie nie muszą już tak dużo myśleć i kopać.

Czy uważasz, że nowy format ułatwi przyciągnięcie nowych widzów?

Teraz, aby odkryć nową zawartość, otwierasz strony główne na mnóstwo filmów lub pasek boczny, gdy oglądasz jeden film, widzisz mnóstwo sugerowanych. Teraz nie jesteś wprowadzany tylko do jednego odcinka lub nowego twórcy, ale do świata tego twórcy.

Najważniejsze artykuły Mashable

Kiedy zacząłeś robić swoje filmy do telewizji? Jak wyglądał proces przechodzenia na ten poziom produkcji?

Będę szczery, to nie był świadomy wybór, żeby być widzianym w telewizji. Nasz zespół to mieszanka ludzi z tradycyjnym i cyfrowym doświadczeniem. Mamy ludzi, którzy pracowali przy filmach fabularnych, nominowanych do Oscara i Sobotnia noc na żywo. Nasze wyniki wydają się teraz najwyższej jakości, co jest wspaniałą rzeczą do usłyszenia. Ale szczerze mówiąc, chodziło tylko o to, „Jak możemy wycisnąć z tej historii jak najwięcej z 30 minut?”

Nasz zespół opiera się na [television] ponieważ pochodzą z tradycyjnej telewizji. Ale to powiedziawszy, tworzenie na YouTube to zupełnie inna sprawa, ponieważ tworzymy z myślą o odbiorcach. Tworzymy z nastawieniem na szacunek dla czasu widzów, słuchając ich sugestii i mając świadomość, że ich czas można spędzić gdziekolwiek, a to od nas zależy, czy stworzymy historię, która przyciągnie ich uwagę i zainteresuje na długi czas.

Jak wybrać wyzwanie?

Wiele z naszych pierwszych odcinków powstało z burzy mózgów na tablicy: „Jakie są największe obawy Michelle?” i „W jakich wyjątkowych sytuacjach mogę się z nimi zmierzyć?”. Wykorzystujemy to jako budulec, aby wykorzystać wyzwania jako sposób na przezwyciężenie lęków, ponieważ tworzy to konflikt i tworzy historię. Na przykład chcę być strażakiem, ale nie jestem wystarczająco odważny. Albo chcę być królową konkursów piękności, ale nie wiem, czy jestem pełen wdzięku. Zaczęliśmy używać tych formatów jednozdaniowych, aby zainspirować różne rzeczy, które robimy.

To naprawdę interesujące, zastanawiałem się, jak udało Ci się stworzyć tyle wyzwań o podobnym poziomie intensywności.

Konflikt tworzy historię. Historia tworzy wzrost. Obserwowanie rozwoju innych ludzi to historie, którymi jesteśmy najbardziej zainteresowani, niezależnie od tego, czy są one zaplanowane, czy nie. To jest naprawdę punkt widzenia, z którego wracaliśmy.

Czy były jakieś prace, o których próbowałeś i pomyślałeś: „Może powinienem zająć się tym, zamiast zostać twórcą”?

Uwielbiam być twórcą i nie mówię tego tylko dlatego, że jesteśmy na Made on YouTube 2024. Naprawdę, naprawdę to kocham. Bycie profesjonalistą od wszystkiego to mój wymarzony zawód. Za kulisami uwielbiam prowadzić nasze studio, naszą firmę produkcyjną i nasz zespół oraz rozwijać się [being a] CEO i lider. To wielki przywilej być przedsiębiorcą w tej przestrzeni. Mam nadzieję, że będę to robić przez naprawdę, naprawdę długi czas.

Czy masz jakąś złotą zasadę dotyczącą tworzenia treści?

Ponieważ nasze odcinki są intensywne i dogłębne, mamy dość dokładny proces weryfikacji, zanim damy zielone światło na odcinek. Zastanawiamy się, jak naszym zdaniem będzie się prezentował. Czy jest to coś, o co prosiła nasza publiczność? Czy my, jako zespół, jesteśmy tym podekscytowani? To jest pytanie, które często sobie zadajemy. Analityka i otrzymywanie opinii od publiczności to wspaniałe rzeczy, ale nie idziemy do przodu, jeśli nasz zespół nie wkłada w to serca. Wynika to z praktycznej perspektywy, ponieważ jeśli damy zielone światło projektowi, będziemy nad nim pracować przez kilka następnych tygodni lub miesięcy, a czasem nawet do roku.

Wyzwanie przyjęte to program o poszukiwaniu nowych doświadczeń życiowych i kiedyś słyszałem, że ludzie, którzy mają więcej nowych doświadczeń życiowych, czują, że ich życie jest dłuższe. Często o tym myślę. To taki przywilej móc myśleć krytycznie o tym, gdzie spędzamy czas i ile radości tworzymy w codziennym życiu. Jak na ironię, doprowadziło to do pasji, którą nasza publiczność widzi w każdym odcinku.

Czy jest wyzwanie, którego nie podjąłbyś się?

Mamy naprawdę dużo szczęścia, że ​​jesteśmy w takiej sytuacji, że wciąż przesuwamy granice. Jesteśmy bardzo zainspirowani przez wielu innych twórców wokół nas. Nie mogę się doczekać, żeby grać w nowych światach. Uwielbiam to, że gdybyś zapytał mnie rok temu, co będzie w kolejnych 20 odcinkach Wyzwanie przyjęte będą wyglądać, prawdopodobnie mógłbym ci powiedzieć o następnych pięciu. Ale szybko przewińmy rok do przodu, a są rzeczy, które wydaliśmy w tym roku, których nigdy bym nawet nie wymyślił rok temu.

Co kocham w internecie, to to, że można tworzyć szybko, w przeciwieństwie do tradycyjnego systemu Hollywood, gdzie dawaliśmy zielone światło na kilka odcinków rok temu, kręciliśmy je, cokolwiek, nie wychodziły przez cały kolejny rok. Człowiek może bardzo się rozwinąć w ciągu roku. Dlatego kocham tworzyć i publikować, ponieważ jest to istotne, wpływowe, znaczące i szczere dla nas w każdej chwili.

Jakich rad udzieliłbyś komuś, kto dopiero zaczyna i szuka stabilizacji finansowej jako twórca?

Jest powód, dla którego tak wiele osób chce zostać twórcami treści. Nie będę kłamać: to jest super. Ale to bardzo powolny proces, który zaczyna się od tworzenia treści i nauki swojego głosu, podczas gdy masz inną pracę. Robisz to w wolnym czasie do momentu, w którym nie możesz doczekać się weekendu, ponieważ możesz pracować nad czymś innym. Od tego momentu rozwijasz swój głos i spójność. Możesz ponieść porażkę w bezpiecznym środowisku. Następnie możesz się rozwinąć do punktu, w którym stanie się to twoją pełnoetatową pracą. Ale musisz czuć się naprawdę pewnie ze swoją treścią, zanim stanie się ona całym twoim światem.

Jak zwalczasz wypalenie twórcze? Oczywiście, masz zespół, który cię wspiera.

Ludzie, których najbardziej podziwiam, są bardzo zajęci. Uwielbiam szybkie tempo. Ale najlepsze części tej pracy to również odchodzenie od treści i robienie rzeczy, które nie mają nic wspólnego z tworzeniem filmów na YouTube. Musisz być prawdziwą osobą, aby opowiadać prawdziwe historie. Musisz żyć, aby mieć historię do opowiedzenia. Ten czas z dala od filmowania, produkcji i biura jest tak ważny, aby wiedzieć, co naprawdę się dzieje.



Zrodlo