Gry Zelda, które mogą "mucha w twarz" teoria projektowania gier wygląda tak, jak przyszłość: Eiji Aonuma martwił się, że Echoes of Wisdom "za dużo wolności," a potem dodał więcej swobody

Po duologii Breath of the Wild i Tears of the Kingdom, Legenda Zeldy: Echa Mądrości znajduje nowy sposób na kontynuację trendu, w którym nowe gry Zelda kładą nacisk na swobodę gracza, nawet jeśli sprawia, że ​​niektóre elementy stają się koszmarem pod względem zbalansowania i projektowania.

Weteran produkcji Zeldy, Eiji Aonuma, omówił to podejście projektowe w nowym Pytania i odpowiedzi deweloperów Nintendodołączyli do nich współreżyserzy Satoshi Terada i Tomomi Sano (pierwsza kobieta, która wyreżyserowała grę Zelda)Terada mówi, że włożono wiele wysiłku w uwzględnienie tytułowych ech, przedmiotów i bytów Echoes of Wisdom, które można deptać po świecie gry, aby rozwiązywać zagadki i spotkania, w dowolny sposób.

Zrodlo