Dyrektorzy YouTube’a ważą się na temat zabezpieczeń AI, udoskonaleń aplikacji Living Room i tego, jak ruch Pata McAfee’ego w ESPN może być prekursorem Emmy

Po tym, jak YouTube ogłosił nowe narzędzia dla twórców i aktualizacje produktów podczas wydarzenia Made on YouTube w środę, dyrektor generalny Neal Mohan podkreślił, że bezpieczeństwo, zwłaszcza w kontekście zaktualizowanych narzędzi AI, pozostaje „najważniejszą kwestią” dla giganta technologicznego.

„YouTube zajmuje naprawdę wyjątkową przestrzeń” – wyjaśnił podczas sesji pytań i odpowiedzi na scenie pod koniec wydarzenia. „Możemy ściśle współpracować z najnowocześniejszymi technologiami, które są wymyślane w YouTube, wymyślane w organizacjach siostrzanych, takich jak Google DeepMind”. Firma zadomowiła się w miejscu, w którym „bardzo stopniowo wprowadza te technologie, zamiast po prostu je wypuszczać i czekać, co się stanie” – dodał.

Jeśli chodzi o potencjalne niewłaściwe wykorzystanie AI, Mohan powiedział: „To jest naprawdę to, co mówi nazwa. To narzędzie. Chodzi o usprawnienie” procesu twórczego.

W oddzielnym wywiadzie dla reporterów po sesji pytań i odpowiedzi Mohana, dyrektorzy wyższego szczebla zostali zapytani, jak narzędzia AI zareagują, jeśli twórca wpisze na przykład „Kamala Harris”. Na kilka tygodni przed wyborami obawy dotyczące możliwości deepfake’ów lub wprowadzających w błąd obrazów i filmów wideo, które mogą wpłynąć na wynik głosowania, pozostają wysokie. (Polityka, co nie jest zaskakujące, nie została wspomniana podczas 90-minutowej prezentacji).

Dyrektor ds. biznesowych Mary Ellen Coe potwierdziła, że ​​„wszystkie rzeczy stworzone przez twórców przy użyciu narzędzi podlegają naszym wytycznym społeczności. Przejdą więc przez nasze te same systemy zaufania i bezpieczeństwa”. Dodała, że ​​jeśli materiał jest generowany syntetycznie, „jest automatycznie oznaczany jako taki”.

Amjad Hanif, wiceprezes ds. zarządzania produktami, finansowania fanów w YouTube, powiedział, że wpisanie „Kamala Harris” do narzędzia spowoduje, że zapyta ono: „Czy ten wynik faktycznie pasuje do czegoś, co już istnieje?” Wyjaśnił: „Stworzyliśmy technologię, aby móc zidentyfikować, że tak naprawdę coś naśladuje lub bardzo przypomina coś, co istnieje, i nie chcemy, abyś tworzył rzeczy, które już istnieją, i własność intelektualną innych. Twórcy mogą tworzyć rzeczy w szerokim spektrum. Zazwyczaj pozwalamy twórcom tworzyć i używać narzędzi tak, jak chcą, ale presja i odpowiedzialność spoczywa na tych twórcach, aby korzystali z rozwagi w tym, co tworzą i co publikują. Mamy pewne zabezpieczenia dotyczące rzeczy, do których nie chcemy, aby narzędzie było używane. Ta granica jest zawsze trochę rozmyta i jest czymś, co zawsze definiujemy”.

W mniej złowieszczym tonie Coe został zapytany o wysiłki firmy, aby jej twórcy zostali docenieni przez Akademię Telewizyjną nominacjami do nagrody Emmy. Mohan uczynił tę kampanię centralnym punktem swoich przemówień na konferencji firmy coroczna prezentacja Brandcast dla reklamodawców w majupodkreślając wiarę firmy w jakość swoich programów.

Ostatecznie „niczego się nie nauczyliśmy” z tubthumpingu, powiedział Coe ze śmiechem. „Wciąż wierzymy, że tworzą niesamowite treści. Myślę o tym jak o niezależnym filmowaniu i opowiadaniu historii”. Przy tak szerokiej ofercie scenariuszy i nieskryptowanych treści, dodał, „Myślimy, że to wszystko zostanie przyjęte. Fani to uwielbiają, a komitety będą musiały się z tym liczyć”.

Sukces crossoverowy Pat McAfee, jak powiedziała, jest „dowodem A” na ideę, że treści twórców YouTube powinny być oglądane w taki sam sposób, jak treści produkowane tradycyjnie. Coe powiedziała, że ​​McAfee zadzwonił do niej przed podpisaniem umowy licencyjnej z ESPN, która umożliwia należącemu do Disneya działowi sportowemu jednoczesne nadawanie jego popularnego programu YouTube, a także włączenie gospodarza do niektórych innych programów. Fakt, że jego program rozkwitł w ESPN, a jednocześnie pozostał główną atrakcją na YouTube, świadczy o ewolucji mediów, twierdzi Coe.

POWIĄZANE: Pat McAfee odnosi się do reakcji na „masowe odejścia” ESPN i mówi, że jest „podniecony dołączeniem” do sieci

„Bardzo wspieraliśmy go w podpisaniu umowy z ESPN. Dzień gier uniwersyteckich było fantastyczne”, powiedziała. „To uznanie talentu, że te niezależne talenty artystyczne, twórcy, studia są w stanie znaleźć odbiorców. Jesteśmy mechanizmem, który łączy ich bezpośrednio z ich fanami i niekoniecznie musi to odbywać się za pośrednictwem studia. To bardzo prosta koncepcja”.

Coe i Hanif zgodzili się, że jedna z głównych aktualizacji produktu ogłoszona na Made on YouTube – aktualizacja aplikacji do salonu, która wkrótce będzie organizować kanały YouTube według sezonów i odcinków – również pomoże w sprawie nagród. Powiedziawszy to, firma nie planuje wywierać nacisku na szalę i faworyzować tylko wybranej liczby kandydatów, organizując aplikację w określony sposób, powiedzieli. „Chcemy, aby nowi twórcy nadal się pojawiali i byli odkrywani, nawet jeśli nie są gotowi, aby być godnymi Emmy i epizodycznymi” – powiedział Hanif.

Zrodlo