Dragon Age: Lider Veilguard mówi, że doświadczenie z The Sims było dużą pomocą przy projektowaniu kolejnej gry RPG BioWare – "Jak The Sims 4 sobie z tym poradziło?"

Dragon Age: Straż Zasłony Dyrektor gry Corinne Busche twierdzi, że czas spędzony w studiu Maxis, deweloperze gry The Sims, był nieoceniony przy dopracowywaniu wielu elementów nadchodzącej gry RPG studia BioWare.

Rozmawiając z IGNBusche uważa, że ​​Maxis jest wyjątkowo cennym miejscem „dla projektantów, aby doskonalić swoje umiejętności”, biorąc pod uwagę zakres „platform i modeli usług dziejących się jednocześnie”. Same gry, zwłaszcza The Sims 4, również zawierają „zwodniczo głębokie” systemy, które dotyczą „symulacji, wyłaniającej się rozgrywki i emocjonalnie wiarygodnych doświadczeń gracza”. Innymi słowy, wiele umiejętności, które można przenieść do gier RPG, pomimo skoku w gatunku. Nic więc dziwnego, że Busche nie jest jedynym weteranem Sims w zespole BioWare.

Zrodlo