Data premiery dodatku DLC Starfield Shattered Space zbliża się wielkimi krokami – czy jesteś gotowy, aby wskoczyć w tajemniczą, bardziej przerażającą stronę Starfield?
Bethesda potwierdziła Shattered Space ukaże się w poniedziałek, 30 września na Xbox Series X/S i PC. A jeśli chcesz wiedzieć dokładnie, kiedy w ciągu dnia będziesz mógł się w to zagłębić, Bethesda ujawniła także pełną listę godzin premiery Shattered Space na całym świecie. Są to następujące:
Godziny premiery DLC Starfield Shattered Space
- Los Angeles: 8:00 czasu PDT, 30 września
- Miasto Meksyk: 9:00 CST, 30 września
- Chicago: 10:00 czasu CDT, 30 września
- Nowy Jork: 11:00 EDT, 30 września
- Londyn: 16:00 czasu BST, 30 września
- Sao Paulo: 12:00 BRT, 30 września
- Paryż: 17:00 CEST, 30 września
- Berlin: 17:00 CEST, 30 września
- Rijad: 18:00 czasu wschodniego, 30 września
- New Delhi: 20:30 czasu wschodniego, 30 września
- Hongkong: 23:00 HK, 30 września
- Pekin: 23:00 CST, 30 września
- Tokio: 12:00 czasu JST, 1 października
- Sydney: 1:00 czasu AEST, 1 października
- Auckland, 4:00 NZDT, 1 października
Shattered Space po raz pierwszy przenosi graczy do Va’ruun’kai, rodzinnego świata rodu Va’ruun. Kiedy tam dotrzesz, odkryjesz, że potężny wir zniszczył większość miasta Dazra, wprawiając w załamanie Dom Va’ruun. Tajemnica wiru i los ocalałych z Domu Va’ruun stanowią sedno narracji Shattered Space.
Na szczęście bariera wejścia do Shattered Space jest dość niska. Wszystko, co musisz zrobić, to ukończyć misję wprowadzającą z głównego zadania Jeden mały krok, a będziesz mógł wykonać skok grawitacyjny na orbitę, która nie jest używana przez misję ani spotkanie, i otrzymać wezwanie pomocy od dużego stacja gwiazda, Wyrocznia.
Najpierw jednak musisz zdobyć samo DLC, które już posiadasz, jeśli kupiłeś edycję Premium lub Constellation gry Starfield. Jeśli tego nie zrobiłeś, możesz kupić ulepszenie Digital Premium, aby otrzymać Shattered Space i trochę cyfrowych gadżetów. Lub, jeśli masz Game Pass, po prostu pobierz tę rzecz. Szczęśliwego skoku na planetę!
Tymczasem, Todd Howard zastanawia się nad rozwojem Starfield: „Jak generujemy te planety? Czy to w ogóle dobry pomysł? OK, może wtedy nie, ale sprawiliśmy, że to zadziałało”.