Pakiet DLC Elden Ring jeszcze się nie ukazał, a reżyser Hidetaka Miyazaki już myśli o kolejnym projekcie FromSoftware i o tym, jak studio może następnym razem działać lepiej.
„Stworzenie gry tak dużej i ambitnej jak Elden Ring oczywiście nie było pozbawione problemów” – Miyazaki mówi naszym przyjaciołom na Gracz komputerowy. „To był trudny i długi proces. Ale dla mnie jako twórcy był też niezwykle zabawny. Bardzo chciałbym odtworzyć to doświadczenie dla siebie, bardziej niż cokolwiek innego. Za każdym razem, gdy gram w te gry, jest coś, co idzie dobrze, i są rzeczy, które to nie idzie zbyt dobrze.”
Pomimo uznania krytyków Elden Ring, Miyazaki twierdzi, że nie była ona odporna na problemy związane z rozwojem, ale dodaje, że „dwukierunkowy proces, czyli komunikacja z graczami, tym razem była, moim zdaniem, naprawdę dobra — udało nam się to osiągnąć” nieco lepiej, więc wykorzystanie tych elementów, które tym razem nie wypadły zbyt dobrze w Elden Ring, i włączenie ich oraz ulepszenie ich w przyszłej grze – to jest coś, z czego jestem naprawdę podekscytowany”.
Niedawno mieliśmy okazję zapoznać się z grą Shadow of the Erdtree i okazało się, że gra wygląda zarówno cholernie imponująco, jak i znacznie trudniej niż w oryginalnej grze. Jest także znacznie większy, niż początkowo się wydawało, i zawiera ponad 10 bossów i „około 100” nowych broni do eksploracji. Możesz choć trochę kontrolować poziom trudności, zbierając złote symbole znane jako ślady Miquelli, ale dodatek ma zapewnić trudne wyzwanie, jakiego fani FromSoftware oczekują.
Chcę wiedzieć jak rozpocząć DLC Shadow of the Erdtree w Elden Ring? Mamy przewodnik, który pomoże Ci zacząć od tego linku.