Jak będzie złoto, mówi twórca Stellar Blade "wiele osób uważało, że postradaliśmy zmysły" za próbę stworzenia pełnowymiarowej gry RPG akcji na koreańskim rynku zdominowanym przez urządzenia mobilne

Twórca Stellar Blade, Shift Up, znany wcześniej z takich gier jak Goddess of Victory: Nikke, wielokrotnie omawiał wyzwania związane z przejściem na bardziej ambitne RPG akcji obecnej generacji, szczególnie na rynku zdominowanym przez urządzenia mobilne, takim jak Korea Południowa. W nowym dokumencie o tworzeniu gry na PlayStation niektórzy szefowie studia wyjaśniają bardziej szczegółowo, że „wiele osób uważało, że oszaleliśmy” z powodu kontynuowania tego projektu i platformy.

Poprzez przetłumaczoną narrację w filmie kilku programistów Shift Up i kierowników projektów ocenia przeszkody produkcyjne projektu. „Kiedy początkowo zdecydowałem się stworzyć tę grę, wiele osób uważało, że oszaleliśmy, ponieważ w Korei Południowej na rynku dominują gry mobilne, a rynek konsol prawie nie istniał” – mówi dyrektor i dyrektor generalny Kim Hyung Tae.



Zrodlo

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here