Streszczenie
- Joshua Leonard krytykuje Lionsgate za użycie twarzy bez pozwolenia w mediach społecznościowych
Blair Czarownica
ponowne uruchomienie ogłoszenia prasowego. - Aktorzy, nawet znani z kultowych klasyków, walczą o szacunek i prawa w Hollywood, co widać poprzez frustracje Leonarda.
- Oryginalny
Projekt Blair Witch
aktorzy również już wcześniej musieli stawić czoła bataliom prawnym o swoje prawa i zarobki, co uwypukliło bieżące problemy branży.
Projekt Blair WitchJoshua Leonard z gry wyraża swoją frustrację po ogłoszeniu, że trwają prace nad ponownym uruchomieniem gry. Leonard zagrał w oryginalnym filmie z 1999 roku, którego akcja rozgrywa się w stylu „found footage”, podczas gdy widzowie oglądają pozostały materiał filmowy przedstawiający trzech filmowców-amatorów, którzy w tajemniczy sposób zniknęli podczas kręcenia filmu dokumentalnego o micie Blair Witch. Często przypisuje się mu spopularyzowanie stylu found footage i cieszy się on trwałą spuścizną jako klasyka horroru.
Po ogłoszeniu nowego Blair Czarownica filmu Blumhouse i Lionsgate, Leonard na swoim Instagramie podzielił się swoją frustracją związaną z projektem.
Nie tyle restart martwił go tak bardzo, ile fakt, że Lionsgate wykorzystało jego twarz w komunikacie prasowym, nie powiadamiając go wcześniej o filmie. Zamiast tego jego frustrację pogłębiły inne czynniki, a mianowicie to, że nie udało mu się skontaktować ze studiem w sprawie wydarzenia charytatywnego oraz długa lista problemów, z którymi borykali się pierwotni aktorzy Projekt Blair Witchoryginalne studio. Ogłoszenie o ponownym uruchomieniu było najnowszym wydarzeniem w historii „25 lat braku szacunku” z jakim się spotkał w branży.
Joshua Leonard podkreśla zmagania aktorów w Hollywood
Skończyły się frustracje Leonarda Projekt Blair Witch restart zapewniają wgląd w doświadczenia aktorów w przemyśle filmowym. Często panuje błędne przekonanie, że w Hollywood zmagają się tylko drobni aktorzy, którzy wywołali strajk SAG-AFTRA. Z postu Leonarda wynika jednak, że nawet gwiazdy kultowych klasyków horroru walczą o szacunek i utrzymanie swoich praw w Hollywood. Na przykład, Wygląda na to, że Lionsgate przeoczyło oryginał Projekt Blair Witch aktorzy są podstawową częścią serii i powinien zostać powiadomiony o ponownym uruchomieniu.
Tymczasem wykorzystanie przez Lionsgate twarzy Leonarda w komunikacie prasowym dotyczącym ponownego uruchomienia bez powiadomienia przypomina bitwę prawną, z którą kiedyś musieli się zmierzyć pierwotni aktorzy. W swoim poście wspomina, że skoro trójka leadów użyła w projekcie swoich prawdziwych nazwisk, Projekt Blair Witchdystrybutor, Artisan Entertainment, próbował twierdzić, że jest właścicielem imion i podobizny oryginalnych aktorów. Leonard szczegółowo opisuje, że zarobki obsady wyniosły zaledwie 300 000 dolarów każdy, a mimo to byli zmuszeni złożyć pozew, aby uniemożliwić studiu czerpanie zysków z ich nazwisk i podobizny bez ich zgody w dającej się przewidzieć przyszłości.
Warunki kręcenia Blair Witch Project były bardziej przerażające niż w rzeczywistym filmie
Oprócz formatu found footage autentyczność Blair Witch Project można przypisać niepokojącym warunkom pracy.
Wiele kwestii Leonarda dot Projekt Blair Witch są podobne do kwestii poruszonych podczas niedawnego strajku SAG-AFTRA, kiedy aktorzy protestowali przeciwko niskim wynagradzaniom i chęci studiów do posiadania i odtwarzania swoich podobizny za pomocą sztucznej inteligencji. Leonard kończy swój post wyjaśniając, że to wszystko Problemy pojawiają się, gdy studia nie zdają sobie sprawy, że artyści odgrywają zasadniczą rolę w sukcesie filmu i są żywymi elementami marki, które zasługują na uznanie. Jak Projekt Blair WitchPonowne uruchomienie wywołuje dyskusję, należy pamiętać, że częścią tej rozmowy powinny być oryginalne gwiazdy i ich ciągłe zmagania.
Źródło: Joshua Leonard/Instagram
Projekt Blair Witch
Trzej studenci szkoły filmowej znikają po podróży do lasu w Maryland, aby nakręcić film dokumentalny o lokalnej legendzie Blair Witch, pozostawiając jedynie nagrania.
- Dyrektor
- Eduardo Sáncheza i Daniela Myricka
- Data wydania
- 30 lipca 1999
- Studio(a)
- Rozrywka na szczycie
- Dystrybutor(zy)
- Rozrywka na szczycie
- Pisarze
- Daniela Myricka i Eduardo Sáncheza
- Rzucać
- Joshua Leonard, Michael C. Williams, Heather Donahue
- Czas wykonania
- 81 minut
- Kontynuacja (e)
- Księga Cieni: Blair Witch 2
- Budżet
- 60 tysięcy dolarów