Bandai Namco potajemnie wypuściło nowy gratisik o Pomorzanie robiącym totalny bałagan i, co zaskakujące, jest to jedna z najlepiej ocenianych gier na Steam w historii wydawcy.
Cień Doronko Wanko pojawił się na cyfrowej witrynie sklepu na początku tego tygodnia, 26 marca, i zlecił nam wszystkim wcielenie się w „uroczego, niewinnego Pomorzanina”, który musi „sprawić, że w domu twojego pana będzie bałagan i brud”. Zwierzęta powodujące chaos to chyba mój ulubiony nowy gatunek po znęcaniu się nad mieszkańcami wioski w Untitled Goose Game, więc ta konfiguracja wydaje się niezawodna.
Pomorzanie mogą być niezwykle puszystymi stworzeniami, o czym właściciele Pom będą przerażająco świadomi, co z łatwością czyni je idealnymi gąbkami do brudu. Nasz tytułowy grzeczny chłopiec może chłonąć kałuże błota, a potem narobić bałaganu, kręcąc się. Ale możemy też użyć różnych przedmiotów w domu, aby pogłębić bałagan, na przykład wentylatora, który może wyrzucać nasze błoto w dalsze zakątki i tym podobne. Jest nawet mały kapelusz słonia, który może wystrzelić płyn z trąby.
Wydaje się, że zwykła radość z bałaganu zdziałała cuda, ponieważ Doronko Wanko ma obecnie ocenę „Zdecydowanie pozytywną” na podstawie ponad 700 Para recenzje użytkowników, a wielu graczy chwali chłodną atmosferę darmowego gratisu i zabawne sekrety.
Bandai Namco wydało także dwie inne darmowe gry Boomeroad (gra polegająca na grindowaniu na szynach stworzonych przez graczy) i Nottolot (łamigłówka hakująca robota) przyłącza się do zabawy.
Darmowe gry są zawsze fajne, ale najbardziej interesujące dla mnie jest to, jak te gry powstały. VGC donosi, że trio powstało pod szyldem inkubatora wydawcy, Gyaar Studio, co pozwala nowym programistom zdobywać doświadczenie i szlifować swoje umiejętności przy mniejszych projektach.
Xalavier Nelson Junior – główny programista w El Paso, gdzie indziej – wskazany że wędkarska gra RPG Dave The Diver i eksperymentalna platformówka Ubisoftu Grow Home zostały „wyprodukowane w nieco podobny sposób – z odłamowymi zespołami w dużych organizacjach, wykorzystującymi wolne cykle/personel o wielu poziomach doświadczenia do tworzenia gier, które nie są wykonalne na AAA skalę (ale poza tym niezwykle opłacalne).” Być może pomysł jest jednym ze sposobów na uczynienie tworzenia gier nieco bardziej zrównoważonym.
Sprawdź nowe gry 2024 roku aby zobaczyć wszystko na horyzoncie.